کنترل کردن داخل و خارج منزل یا محل کار خود با تلفن همراه و تبلت به سادگی

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۴:۲۶

این روزها با افزایش روزافزون جمعیت و نیز افزایش سطح آگاهی مردم در جامعه و کشور، نیاز به ابزارهایی جهت امنیت و حفاظت از منزل و یا محل کار و ... نیز بیش از پیش احساس می شود.

تکنولوژی و نوآوری به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و نتیجه این سرعت  تولید فن آوری و محصولات جدید در جهت زندگی بهتر و بهینه سازی  مصرف انرژی و رفاه بیشتر ما می باشد.

یکی از همین ابزارها که منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا بوده و کار کردن و نصب آن نیز بسیار راحت است، دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. که این روزها به راحتی بر روی بستر اینترنت قابل رویت بوده و حتی به وسیله تلفن همراه یا تبلت یا رایانه شخصی قابل کنترل است. در واقع دوربین های مداربسته برخلاف گذشته دیگر تنها مختص  شرکت های بزرگ نیست . تغییرات در تکنولوژی و بازار موجب شده  CCTV مقرون به صرفه تر از پیش باشد و استفاده آن برای همگان آسان باشد.

به طور کلی و خلاصه استفاده از دوربین های مداربسته برای موارد ذکر شده در ذیل مورد استفاده عمومی می باشد :

  • جلوگیری از هر گونه سرقت در منزل و یا محل کار و یا در صورت سرقت شناسایی افراد، از طریق ضبط تصاویر
  • کنترل چگونگی عملکرد پرستار کودک و یا پرستار سالمند
  • کنترل کودک و نوزادی که اتاق خواب جدا از والدین خود دارد
  • کنترل چگونگی عملکرد کارکنان در شرکت و یا کارخانه و کارگاه
  • و در کل مناسب جهت استفاده در سازمان ها، کارخانجات، دفاتر کار، داخل و خارج منازل، داخل راهروهای ساختمان ها، سالن اجتماعات، مدارس، مهد کودک ها، مراکز آموزشی، مغازه ها و ...

با توجه به توضیحات فوق تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است و در انواع مختلف جهت مصارف صنعتی، سازمانی ، ساختمانی، مسکونی و غیره می باشد. که معمولا اغلب آنها قابلیت ضبط تصاویر و یا حتی به همراه ضبط اصوات محیط، را دارا می باشند و مهمترین مزیت آنها مانیتور و رویت تصاویر از طریق تلفن همراه و تبلت حتی با اینترنت های کم سرعت در خارج از منزل مثلا داخل خیابان یا وسیله حمل و نقل، می باشد.

لذا قبل از انتخاب و خرید این دوربین ها جهت کنترل محل مورد نظر خود حتما از فروشنده اطلاعات و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و موقعیت خود را کامل شرح دهید تا بدینوسیله بتوانید بهترین انتخاب خود را جهت تهیه این محصولات داشته باشید.

بدین منظور بخش فنی شرکت آسا پردازش آسمان نیز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره فنی رایگان در زمینه خرید و نصب دوربین های مداربسته می باشد . (لینک تماس با کارشناسان فنی ITSKY )

همچنین می توانید به طور مستقیم از لینک زیر جهت بررسی و خرید انواع دوربین های IP Camera وارد شوید.

لینک مستقیم دوربین های IP Camera